Τι χρειάζεται για να φτιάξω ιστοσελίδα?

Τί χρειάζεται να γνωρίζετε πρίν την κατασκευή, τι θα πρέπει να προσέξετε κατα την επιλογή συνεργάτη και τι περιλαμβάνει ένα project κατασκευής ιστοσελίδας?

Ενδεχομένως δεν έχετε ήδη ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας και έχετε αντιληφθεί πως η κατασκευή της είναι αρκετά σημαντική για εσάς, καθώς η πλειονότητα των πελατών πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο προτού επιλέξουν να πληρώσουν για κάποια υπηρεσία.

Επίσης, οι πιο επιτυχημένοι ανταγωνιστές σας κατα πάσα πιθανότητα έχουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία η οποία απαρτίζεται απο: μοντέρνα ιστοσελίδα προσβάσιμη και απο κινητές συσκευές (σχεδόν το 60% των online επισκέψεων το 2021 έγινε απο smartphones), ισχυρή παρουσία σε social media και χάρτες της Google, διαφημιστικές καμπάνιες σε Google και Facebook/Instagram κλπ.

Επίσης, εφόσον ενας δυνητικός πελάτης γνωρίσει την επιχείρησή σας με οποιοδήποτε τρόπο, κατα 90% θα ψάξει να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας προτού προβεί στην απόφαση να επικοινωνήσει μαζί σας και να σας εμπιστευτεί για τις υπηρεσίες σας.

Το 2025 και η καινούρια εποχή καθιστούν απαραίτητη την ύπαρξη ιστοσελίδας για κάθε επιχείρηση χωρίς απαραίτητα αυτή να έχει να κάνει με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μια ιστοσελίδα μπορεί να προσδόσει κύρος στο brand σας, να απαντήσει κοινές ερωτήσεις που έχει το κοινό σας και να τραβήξει μέσω του ιστού αναζήτησης μεγαλύτερο πελατολόγιο για εσάς να απορροφήσετε.

Στο άρθρο που ακολουθεί θα εξετάσουμε αυτά που χρειάζεται να ξέρετε προτού προχωρήσετε στην επιλογή συνεργάτη για την κατασκευή ιστοσελίδας, απο την καταχώρηση ονόματος domain μέχρι την συλλογή περιεχομένου που θα αποστείλετε στον συνεργάτη της επιλογής σας.

Kαταχώρηση ονόματος domain

Το πρώτο βήμα πριν την κατασκευή ιστοσελίδας είναι η επιλογή ονόματος για αυτήν. Θα πρέπει να επιλέξετε ενα διαθέσιμο όνομα και να το αγοράσετε ωστε να καταχωρηθεί στο όνομά σας.

Εάν η επιχείρησή σας απευθύνεται στην Ελλάδα, τότε το domain σας θα ήταν προτιμότερο να καταλήγει σε .GR για λόγους SEO (τι είναι το SEO?).

Μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα Papaki για να διαπιστώσετε εάν το domain σας είναι διαθέσιμο. Μερικα πράγματα που θα πρέπει να προσέξετε κατα την επιλογή είναι:

  • Χρησιμοποιήστε το όνομα του brand σας, εάν έχετε
  • Μην χρησιμοποιείτε μεγάλες προτάσεις και κατα προτίμηση μην εισάγετε παύλες και αριθμούς
  • Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε την κατάληξη του domain (example.GR)
  • Εάν είναι διαθέσιμο, τοποθετήστε λέξεις κλειδιά που περιγράφουν το αντικείμενό σας (monoseiskarouzos.GR)

Το κόστος ενός ελληνικού domain με κατάληξη .GR ανέρχεται στα 24 ευρώ για 2 έτη και με κατάληξη .COM στα 12 ευρώ ανα έτος.

Δεν χρειάζεται φυσικά να πραγματοποιήσετε ολόκληρη την διαδικασία καταχώρησης domain μόνοι σας, αρκεί να βρείτε ενα βιώσιμο και διαθέσιμο όνομα. Απο εκεί και έπειτα μπορείτε να το προωθήσετε στον web designer της επιλογής σας.

Φιλοξενία Ιστοσελίδας

Όπως ενα ακίνητο χρειάζεται ενα οικόπεδο πάνω στο οποίο θα ανεγερθεί, έτσι και μια ιστοσελίδα χρειάζεται διακομιστή (server) φιλοξενίας. Οι διακομιστές ενοικιάζονται με ενα πάγιο ετήσιο κόστος το οποίο κυμαίνεται απο 70 έως και τα 300+ ευρώ.

Αυτό περιλαμβάνει την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας σε τμήμα ενος δίσκου server. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό η ιστοσελίδα σας να φορτώνει εν τάχει , διότι η Google επιβραβεύει αλγοριθμικά τις γρήγορες σελίδες, και απομακρύνει απο τα αποτελέσματα αναζήτησης τις πιο αργές(αργά η γρήγορα).

Επίσης συνήθως περιλαμβάνει την δημιουργία και φιλοξενία των επαγγελματικών σας λογαριασμών email. Οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί είναι must για επιχειρήσεις καθώς προσδίδουν επαγγελματικό τόνο στις διευθύνσεις σας επειδή είναι δεμένες με το domain σας. Για παράδειγμα εαν το domain σας είναι “example.gr” τότε μια επαγγελματική διεύθυνση email θα είναι “[email protected]”.

Η Pixeldhype προσφέρει πακέτα συντήρησης και φιλοξενίας σε διακομιστές VPS οι οποίοι εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ασφάλεια ταχύτητα και uptime απο κοινόχρηστους server. Εγγυημένη διαχείριση κάθε πτυχής της βάσης δεδομένων και του server ωστε να διασφαλιστεί πως η ιστοσελίδα σας λειτουργεί και είναι προσβάσιμη σε όλους.

Επιλογή Συνεργάτη

Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει την επιλογή studio ή ελεύθερου επαγγελματία κατασκευής ιστοσελίδων. Σε περίπτωση που δεν έχετε τις τεχνικές γνώσεις να αναλάβετε κάτι τέτοιο μόνοι σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες.

Η Pixeldhype εγγυάται την ορθή ανάλυση των αναγκών σας, την εύρεση λύσεων στον ψηφιακό τομέα και την μετάφραση αυτών των λύσεων στην Ιντερνετική σας παρουσία. Σε περίπτωση που μας εμπιστευτείτε μπορείτε να περιμένετε ενα άρτιο αποτέλεσμα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Πρώτη Συνάντηση

Εφοσον επικοινωνήσετε με web designer, θα κλείσετε μια διαδικτυακή συνάντηση στην οποία θα σας κάνουν κάποιες ερωτήσεις. Κάθε designer έχει το δικό του πρόγραμμα οπότε θα κάνει και τις δικές του ερωτήσεις αλλα συνήθως αυτές οι ερωτήσεις σφαιρικά αφορούν τα ίδια πράγματα. Ενδεικτικά:

  • Εάν υπάρχει ήδη ιστοσελίδα η όχι (θα πρέπει να εξακριβωθεί εαν πρόκειται για επανασχεδιασμό η όχι)
  • Το αντικείμενο της επιχείρησής σας
  • Τι είδους υπηρεσίες προσφέρετε
  • Σε τι είδους κοινό απευθύνεστε? Ποιοί είναι οι ιδανικοί σας πελάτες?
  • Περαιτέρω κανάλια προώθησης που θα χρειαστείτε (GMB, Social Media)
  • Εάν έχετε κατα νού ιστοσελίδες στον τομέα σας που σας αρέσουν
  • Θέλετε πακέτο υποστήριξης-φιλοξενίας η σκοπεύετε να το αναλάβετε μόνοι σας?
  • Ποιο είναι το budget σας?
  • Μέχρι πότε θέλετε να είναι έτοιμη η ιστοσελίδα?
  • Έχετε ήδη κάποιο γραφικό περιεχόμενο? (Logo, επαγγελματικές κάρτες, χρώματα)

Καθώς αυτά που θα ειπωθούν στην πρώτη συνάντηση θα καθορίσουν το κόστος του project σας, είναι θεμιτό και εσείς να κάνετε ότι ερωτήσεις νομίζετε πως είναι σημαντικές να απαντηθούν.

Παροχή Περιεχομένου

Σύμφωνα με το project που έχει συμφωνηθεί, συνήθως ζητείται μια προκαταβολή και έπειτα ακολουθεί η διαδικασία παροχής περιεχομένου απο εσάς.

Αυτό περιλαμβάνει τα κείμενα, φωτογραφίες, logo, στοιχεία επικοινωνίας και οτιδήποτε άλλο είναι σχετικό στην διεκπεραίωση του σχεδίου.

Συνήθως στην αρχή σας παρουσιάζονται κάποια βασικά σχέδια, τα οποία σκοπό έχουν να καθοριστεί το layout της ιστοσελίδας, ωστε να αποφευχθούν μεγάλες αλλαγές μετά απο την κατασκευή της.

Εφόσον συμφωνήσετε στο layout, θα πρέπει να παραδόσετε το περιεχόμενο που έχει συμφωνηθεί ωστε να χρησιμοποιηθεί κατα την κατασκευή και τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Διαφήμιση & Προώθηση

Εφόσον η ιστοσελίδα σας είναι έτοιμη και δημοσιευτεί στον ιστό, αυτό δεν σημαίνει αυτομάτως πως θα προσελκύσει και επισκέπτες. Τα robot της Google θα πρέπει να “επισκεφθούν” το site σας, και εφόσον αυτό συμμορφώνεται με τους κανόνες της, σταδιακά θα καταχωρηθεί στο Index το οποίο είναι η βάση δεδομένων της Google απο την οποία ανακτώνται οι σελίδες σε κάθε αναζήτηση χρηστών.

Μέχρι να συμβεί αυτό, δεν χρειάζεται να περιμένετε. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πληθώρα διαφημιστικών δράσεων, είτε δωρεάν είτε επι πληρωμή, ωστε να βοηθήσετε και εσείς στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στον ιστό.

Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στον οδηγό ψηφιακής διαφήμισης της Pixeldhype, στον οποίο παραθέτονται διάφορες τεχνικές και τρόποι digital marketing που μπορείτε να εφαρμόσετε.

Επίλογος

Παραπάνω αναφέρθηκαν σφαιρικά κάποια πράγματα τα οποία θα σας βοηθήσει να έχετε κατα νού όταν προετοιμάζεστε να κάνετε το βήμα ανάθεσης κατασκευής ιστοσελίδας και ενίσχυσης της ψηφιακής σας παρουσίας.

Εάν σας αφορά, Η Pixeldhype μπορεί να σας βοηθήσει με όλες τις ψηφιακές σας ανάγκες. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δωρεάν Συμβουλευτική Κατασκευής Ιστοσελίδας & Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Λάβετε μια δωρεάν διαβούλευση για να πάτε την ιστοσελίδα και το ψηφιακό σας μάρκετινγκ στο επόμενο επίπεδο. Προσελκύστε και απορροφήστε περισσότερους πελάτες μέσω του διαδικτύου κάθε μήνα.

Θα συζητήσουμε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, θα εντοπίσουμε τομείς προς βελτίωση και θα παρέχουμε εξατομικευμένες προτάσεις. Προγραμματίστε μια δωρεάν διαβούλευση τώρα για να αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα!